9 Januari

hej alla coooola killar och tjejer ! :D jag är bäst . jag har inte bloggat på länge, ber om usäkt !
idag åt jag och mamma på mcdonalds på lunchen, fröken sa till mamma att man inte fick hämta barnen och köra dom nån annanstans på skoltid typ , men mamma skrek på henne och kallade henne barnhatare ! dte är hon, man får inte äta godis på lektionerna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! langtar till sjuan da man far ata godis pa skolan !!!!!!!!!!  som ni ser funkar inte dom tre sista bokst'verna i alfabetet. det maste pappa fixa !!!!!! nu ska jag ata godis och glass !

Kommentarer
Postat av: Hanna

PETRA SLUTA PETRA DEJ!!!

2009-03-02 @ 16:15:41
URL: http://lilllindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0