14 Mars

Hej bloggis!
jag vet att jag borde sova nu, men jag ahr sett melodifestivalen och sett film. Nalle Puh och Heffaklumpen. den är jättttttttttte bra!!!! JAg rekommenderar den!!!!!!!!!!!!!!!!!

I melodifestivalen hejjade jag på AMy Diamond  egentligeen, fast hon åkte ju ut tidigare.. :( :( BUHUU!
så jag hejjade på agnes nu, men den som vann hejjade mamma på. :)

Igår var de fredag den 13,l vilket betyder otur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och igår så halkade jag på en isfläck och fick fara in på sjukhuset och få bandage, jag vrickade foten. Dom sa oxå att mina vrister var överbelaste, inte för jag förstår vad dom menar me de.....! men men. nu ska jag forstsätta äta godis!!


GONATT!, (fast jag ska lägga in ett test nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0